דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משלים, הפיתרון לעיצוב פינות משעממות 

מאת    [ 27/02/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3196 פעמים ]


יש פינות ומקומות בבית שחסר בהם העיצוב, החן והייחוד, אך הם קטנים מידיי על מנת לשלב בהם ריהוט מלא. במיוחד עבור פינות אלו, רשת ביתילי מציעה קולקציות מיוחדות של פריטי ריהוט משלים: שידות וקונסולות בסגנונות, גדלים וצבעים שונים, שאיתן ניתן לשלב מראות, מנורות שולחן, הדומים, פופים, תמונות ועוד המשלימים את העיצוב האישי שלכם בכל פינות הבית 


יש מקומות בבית שחסר בהם חן, ייחוד, עיצוב. הם קטנים מידיי על מנת לשלב בהם ריהוט מלא והם לא שימושיים ולא מוסיפים אווירה לבית או לחלל. במיוחד עבור הפינות הללו בבית יש ברשת ביתילי קולקציות מיוחדות של פריטים שהנקראים ריהוט משלים הכוונה לשידות או קונסולות בסגנונות שונים, בגדלים וצבעים שונים, שניתן לשלב איתן מראות, מנורות שולחן, הדומים, פופים מוצרים שמתאים לשים אותם בפינה והם משלימים את העיצוב הכללי.


    • פריט ריהוט משלים יכול להשתלב בחלל הכללי ולהעניק לו אמירה אישית של בעלת הבית ... הטעם, ההומור, החום יכולים לבוא לידי ביטוי  בפריט קטן צבעוני או בפריט גדול בעל מראה כבד יותר. 

אזורים חשובים בבית שכדאי לשלב בהם ריהוט משלים:  אזור הכניסה לבית הוא מקום שצריך להקדיש לו מחשבה כי בעצם ההקדמה לכל הבית וחלל המגורים. הוא מהוווה מעבר בין השטח בחוץ האווירה שבחוץ לבית שבפנים. בפינות כאלה מתבקש לשים קונסולה מחומרים טבעיים כמו  עץ, זכוכית  או מברזל  מעלה על הקיר אפשר לשלב  מראה או תמונה יפה,  להוסיף גוף תאורה קטן  שירד מהתקרה או מנורת שולחן סגנונית להניח על קוסולה  תמונות משפחה ממסגרות ואפשר לתחום את השטח בשטיח קטן.
שדרוג חדר ילדים באמצעות ריהוט משלים: שילוב  שידה צבעונית עם פופ קליל ומעניין.. יצירת  קולז של תמונות על הקיר.  ריהוט משלים במראה רומנטי  לנערות  מאוד באופנה כשהוא בא בשילוב עם כיסוי מיטה רלוונטי  ויפה.
היום כל חלקה בבית זוכה ליחס ולתשומת לב ורבים נוהגים להשקיע בכל פינה. גם חדר   השרותים לדוגמא שירותי האורחים,  אפשר לשלב סלסלה למגזינים, שידה קטנה ועליה נרות או מגבות מקופלות.  יש גם נטיה לאחרונה בריהוט משלים מאסיבי כבסיס לכיורים בחדרי האמבטיה.

Home Styling המכונה גם הלבשת הבית, מאפשר לעצב ולסגנן מחדש את סביבת המגורים שלכם ולהוסיף לה רעננות והרמוניה. Home Styling אינו מצריך שינויים דרסטיים, הוא מתמקד בפרטים ובפריטים המעצבים את הבית. למשל: תמונות, אביזרי נוי, תאורה, כריות, מראות, וילונות, ריהוט משלים כמו שידות ושלחנות צד ושטיחים שעושים את ההבדל. Home Styling עושה את השינוי בקלות ובטאץ` הנכון מעניק לבית תחושת רעננות והתחדשות והכל בעלות נמוכה יחסית. 

 

רויטל, רשת ביתילי 


ביתילי היא המותג הישראלי הגדול והמוביל בתחום ריהוט ועיצוב הבית. ביתילי מייצגת את הישראליות החדשה, היא שואבת השראות מטרנדים עיצובים מובילים בעולם ומתאימה אותם לקהל הישראלי. הקולקציות המובילות בביתילי משלבות חומרים טבעיים, בעיקר עץ בצורתו וצבעו המקוריים המעניקים חום ייחודי לעיצוב החלל.


עמוד הפייסבוק של ביתילי


אביב איתני ,עופר איתני, בעלי רשת ביתילי 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב